Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Κριτική (review) της Essence All-in-one BB cream.

Γεια σας κορίτσια!
Από όταν βγήκαν οι κρέμες BB έχω πάθει μια μανία και θέλω να δοκιμάζω συνέχεια. Πριν μία βδομάδα είδα ότι είχε βγάλει και η essence, και έτρεξα να την αγοράσω! Βγαίνει σε 3 αποχρώσεις και μπορείτε να την βρείτε στα Hondos Center.
Στο site της essence λέει τα εξής για αυτήν την κρέμα:
"Ολα σε ένα!αυτή η ελαφρώς με χρώμα κρέμα εξασφαλίζει μία απαλή,λαμπερή και άψογη επιδερμίδα. κάνει τις μικρές ατέλειες του δέρματος να εξαφανίζονται χωρίς να κλείνει τους πόρους σας. Το μη λιπαρό και χωρίς άρωμα βάλσαμο ομορφιάς είναι διαθέσιμο σε τρείς διαφορετικές αποχρώσεις δέρματος με ΔΠ30. Αυτό που πρέπει να έχετε μεταξύ των μέικ-απ για μία απαλή επιδερμίδα. "

Τί έχω να πώ για αυτό? 
Μπλαμπλαμπλαμπλαμπλααα....

Η συγκεκριμένη BB ήταν για εμένα σκέτη απογοήτευση.  Καταρχήν, επειδή έχω πολύ άσπρο δέρμα πήρα την 1η απόχρωση. Όταν πήγα σπίτι και την δοκίμασα, ήταν κάπως... πορτοκαλί! Επίσης, μου φάνηκε πολύ λιπαρή και βαριά ( πιο πολύ σαν make up) και ενώ λέει ότι είναι άοσμη, έχει μια ελαφριά μυρωδιά σαν πλαστικό, και κολλάει όταν την απλώνετε! Η κάλυψη είναι σχετικά καλή και μου αρέσει που έχει SPF ( Δείκτη προστασίας) 30.

Θετικά:

1. Έχει μέτρια κάλυψη
2. Έχει υψηλό SPF (30)
3. Είναι πολύ φθηνή (3,99 για 30 ml)

Αρνητικά:

1. Το χρώμα δεν είναι καθόλου ωραίο
2. Είναι σχετικά βαριά, λιπαρή και κάνει το δέρμα να κολλάει
3. Μυρίζει λίγο άσχημα
4. Δεν έχει διάρκεια, φεύγει κατευθείαν
5. Δεν έχει ούτε πολύ ανοιχτή ούτε πολύ σκούρα απόχρωση ( αν έχετε πολύ άσπρη ή πολύ μελαχρινή επιδερμίδα, δεν σας αρέσει καθόλου)

Γενική βαθμολογία: Τί να βάλω τώρα? 
2/5 και πολύ της είναι!

Ειλικρινά, απογοητεύτηκα, γιατί η essence είναι από τις αγαπημένες μου μάρκες καλλυντικών. Καλύτερα, λοιπόν να δώσετε τα χρήματά σας για να πάτε για καφέ, παρά για την bb της Essence!

Φιλάκια πολλά!
Αν την έχετε δοκιμάσει πείτε μου στα σχόλια.
Εύα

1 σχόλιο:

Manty Gounari είπε...

δεν την εχω δοκιμάσει απ'οτι θυμάμαι όμως μου την εχουν προτείνει... μάλλον δε θα τη τιμήσω μετα απο αυτα που ειπες γιατι εχω και λιπαρό δερμα..ομορφο το blog σου, θα χαρω να γινεις μελος και στο δικο μου...μολις το δημιούργησα και αφορά την ομορφια και οχι μονο.
http://www.aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/